Ez a blog oldal az élő ételekről, elkészítésükről és természtésükről szól, a gyógynövények megismeréséről és beépítésükről a mindennapjainkba, a természet közeli gondolkozásról, a Földanya szeretetéről, az önfenntartás irányába való törekvésről... Tömören mondva egy változásról olvashatsz itt egy értékesebb és szeretetteljes világ felé, gyere légy te is része ennek az élő világnak!

A blog oldal alján sok információt talál az élő ételek hatásáról az emberi szervezetre egy könyvajánlóból és rádió interjúból!

Vízböjt 6 nap

Tegnap délután újabb tünet jelentkezett nálam, kezdett elmenni a hangom és ma reggelre 70%-ra el is ment. Mostanra visszajött 50%-ra.


Nem is baj, legalább nem beszélek annyit :-)
Szerintem írtam egy előző blog bejegyzésemben, hogy a böjt alatt kevesebbet beszélek. Hát most pláne.
Más gondom nincs. Nem vagyok gyenge, nem vagyok éhes, próbálok figyelni a testem jelzéseire. Figyelek a megérzéseimre (ezek a természetes ösztönök) mivel az előző böjtöm alatt és óta volt pár dolog amit előre megéreztem, láttam. Ez azért érdekes mert előtte ilyenek nem történtek.

Mondok egy példát. Mosogattam és közben bevillant egy kép, amiben láttam, hogy a fiam a hátam mögött kiöntötte a gyümölcslevet a padlóra. Fordulok meg, és már mutatja is, és mondja hogy: ööö (mert ő eddig ennyit beszél). Több ilyen eset történt.

Érdekes meglátni azt amit az ember nem a szemével lát. Ezeket talán azért tapasztalja az ember, mert a böjt alatt nem csak a teste tisztul, hanem a csakrái is és magasabb frekvenciára hangolódik a tudata. Mondhatni érzékeny lesz olyan hatásokra, amit "telezabálva" nem képes megfigyelni, mert akkor a teljes szervezete csak két dologra tud figyelni, az emésztésre és a méregtelenítésre. Az összes nagy gondolkodó és lelki vezető böjtölt, nem csoda, hogy miért! A testi lelki tisztulásért.

Most egy pár szó a nyers étrendről, hogy mi is volt benne a legnehezebb. Nem az ízekről való átállás új ízekre, vagy a mit egyek, mit készítsek, mert ugye az elején feltettem magamnak ezeket a kérdéseket. A legnehezebb az volt hogy újra értelmezzem az evéssel kapcsolatos szokásaimat, berögződéseimet és vállaljam az újat amit képviselek. A legnagyobb kultúra az étel körül épült fel a civilizációnkban. A legtöbb időt is az étel veszi el az életünkből (beszerzés, készítés, evés, mosogatás).

Az elején napi szinten nevettek rajtam a kollégák amikor nem a menza ebédet ettem, hanem a saját csírás ebédemet. Nem volt könnyű. Még most is néha nevetnek páran, viszont már nem zavar. Viszont látok sok emberben érdeklődést is ezután az étrend iránt. Páran már vállalják, hogy érdekli őket, páran még nem, mert félnek a mások "kiközösítésétől". Nagyon erős a társadalomban a tömegnek való megfelelés. Ez mindenkinek a saját harca, amit magának kell megharcolnia.

A tanfolyamokat is amiket elkezdtem szervezni és csak azért indítottam el, hogy segítséget nyújtsak azoknak az embereknek, akik érdeklődnek csak nehéz az indulás, mint nekem is volt, az elején. Lé-böjt elvonulásokat is fogok szervezni, mert ez is része ennek az életstílusnak és szeretettel várom majd azokat az érdeklődőket, akik nem a tömeghez akarnak tartozni, hanem a kezükbe szeretnék venni a saját egészségük és életük.

Ha önmagunkat mutatjuk a világnak felfigyelnek ránk, ha másoknak akarunk látszani és megfelelni eltűnünk a tömegben és évek múlva fogjuk sajnálni, hogy elfecséreltük az életünket!

Már csak négy nap és befejezem a 10 napos víz böjtöm. Ha bírnám is tovább, nem fogok tovább böjtölni, mert 10 napot terveztem be. A következő böjtöm négy hónap múlva esedékes, így is ajánlják a böjt szakértők. Nehogy valaki azt gondolja, hogy ezt a böjt programot amit én csinálok én találtam ki, hát nem. Én csak következő példája vagyok annak, hogy a böjt felépít bármiféle betegségből a természet törvényeit használva!

Már nőnek a csírák is amit a böjt után elkezdek fogyasztani :-)
Amaránt, vörös here, lucerna és napraforgó.

Az oldal látogatóinak száma 2011 Nov 9-től:

Ajánlom figyelmedbe a következő bejegyzéseimet is:

A csírák fontossága

Érdekességként írom le,

hogy az egészséges emberi szervezetnek 70 MHz a rezgésszáma.

Az ételek közül a csíráknak a legmagasabb a rezgésszáma 150-250 MHz,

a főtt és sült ételeknek 50MHz,

a vitaminok és étrend kiegészítők 10 MHz, a

bontott hűtőpultban kapható csirkének 5 MHz.

A rákos sejtek 40MHz körül rezegnek.

Ezeket az értékeket a Kirlián fotók szépen láthatóvá teszik, keressetek utána, ha nem hiszitek...

Dr. Zelenyák János - Gyógynövények hatása és használata

Gyógynövényes blog bejegyzéseimben sokszor fogok idézni egy Lekéri plébános, Dr. Zelenyák János - Gyógynövények hatása és használata című könyvéből, mert a könyv 1908-ban került kiadásra. Ebben a 349 oldalas könyvben (igen, a dátumot sem írtam el és a lapok számát sem) több generáció tudása található, viszont a mai modern betegségekről nincs semmi, mivel ezek még akkor nem léteztek, ilyenek pl. a stressz, koleszterin probléma, visszér, allergia, influenza, és még sorolhatnánk…

A könyvben nem akármilyen forrásokból merít:

Dr. Csapó József: Új füves és virágos magyar kert. Pozsony, 1775
Dr. nedlici Vali Mihály: Házi orvos. 1797
Csurgay Kálmán: Gyógyszerészeti Szakkönyv. Budapest, 1883 - Eggenberger kiadása.
Dr. Feichtinger Sándor: Esztergom megye és környékének flórája. Esztergom, 1899

Összesen 23 forrásból és az akkor élő füves emberektől gyűjtötte össze az információkat…

Ezek után merje valaki azt mondani, hogy a gyógynövények tudománya új keletű és ne használjuk őket!