Ez a blog oldal az élő ételekről, elkészítésükről és természtésükről szól, a gyógynövények megismeréséről és beépítésükről a mindennapjainkba, a természet közeli gondolkozásról, a Földanya szeretetéről, az önfenntartás irányába való törekvésről... Tömören mondva egy változásról olvashatsz itt egy értékesebb és szeretetteljes világ felé, gyere légy te is része ennek az élő világnak!

A blog oldal alján sok információt talál az élő ételek hatásáról az emberi szervezetre egy könyvajánlóból és rádió interjúból!

Vízböjt 3 nap, épülés betegségeimből

Pár napja újra elkezdtem verseket írni, megajándékozlak benneteket az első versemmel:

Akkor már

Amikor már nem kellenek a szavak, hogy szóljak.
Amikor már nem kellenek a hangok, hogy halljak.
Amikor már nem kell a fény, hogy lássak.
Amikor már nem kellenek a mozdulatok, hogy öleljek.
Amikor már nem kell egy társ, hogy szeressek.
Akkor már Isten szavával szólok.
Akkor már Isten fülével hallok.
Akkor már Isten szemével látok.
Akkor már Isten karjával ölelek.
Akkor már Isten szívével szeretek.
És szeretek.
És szeretek.
Mert Én Vagyok a Hang.
Mert Én Vagyok a Fény.
Mert Én Vagyok az Ölelés.
Mert Én Vagyok a Szeretet.
A Szeretet.
A Szeretet.


És most jöjjön a vízböjt, 3 nap:



Jól aludtam, nem volt eddig semmi gondom sem gyengeség sem hideglelés, semmi. Ma délig még nem voltam éhes, viszont iszok, azt nem szabad kihagyni. Írom a pontos mennyiségeket amit megiszok.

Az előző böjtömnél volt hogy rövid időre zsibbadtak az ujjaim a kezemen, most még ez sem jelentkezett. Fantasztikusan érzem magam, örülök neki! (persze ha 3 évvel ezelőtt belevágtam volna egy 10 napos vízböjtbe akkor szerintem már a harmadik nap fentrengtem volna a padlón a fájdalomtól, mert a szervezetem nem tudta volna kiüríteni egyszerre azt a sok méreganyagot ami egy vízböjt alatt felszabadul, viszont a többhavi nyers étrend nagyon erősen megalapozza a vízböjtjeim könnyű lefolyását)
Most pár szót a testemben lezajló változásokról amióta nyers étrenden élek és víz böjtölök:
Nem azért kezdtem el a nyers étrendet, mert komoly beteg lettem volna (persze ezt csak gondoltam, mert a savasságot nem neveztem betegségnek). Olvastam róla, hogy öngyógyítóvá válik azoknak az emberek a szervezete, akik így élnek és ez vonzott. Hát elkezdtem. És tényleg!
Gyerekkorban nagyon beteges voltam, sokat voltam kórházban. Otthon mindenünk megvolt, mindig terülj-terülj asztalkánk volt, nem szűkölködtük ételekben. Nem hibáztatok ezért senkit, ettünk mindent sorba, mert akkor úgy tudtuk, hogy mindent kell enni sorba. Nem voltam soha Vegetáriánus, sem Vegán. Most is a normális étrendről álltam át a nyers étrendre (merész váltás de lehetséges).
Már gyerekkoromban elkezdtek ropogni az ízületeim, az orvos azt mondta, hogy ez csontkopás és nem lehet tenni semmit ellene, hogy nagyanyám is reumás volt és anyám is (most már fájnak a bütykei rendesen) és én is ezt örököltem. 22 évesen már úgy ropogott a bokám, hogy aki 4 méterrel mögöttem jött hallotta! Ha leguggoltam, minden guggolásnál mindkét térdem 6-8 roppanást produkált. Néha be is akadt a térdem és akkor zsibbadó fájdalommal tudtam csak mozgatni a lábam. Olyan is volt, hogy a nyakcsigolyáim ropogtak, amikor elfordítottam a fejem jobbra vagy balra. MInt látjátok jó kilátásaim voltak és az orvosok sem bíztattak semmivel.
Amióta nyers étrenden élek és víz böjtölök, a savkristályok elkezdtek kiürülni az ízületeimből. Most már csak ritkán roppan egyet a térdem. A nyakam nem ropog végképp, a bokám is nagyon ritkán roppan egyet. Nincsenek fájdalmaim. Most már látom, hogy teljesen öngyógyítja magát a szervezetem, ha megadom neki azt a táplálékot, ami nem rakódik le, hanem amit be tud építeni.
Úgy gondoltam az elején, amikor elkezdtem, hogy nem voltam beteg, de most már látom, hogy az voltam, de gyógyulok, és rohamosan!
2-3 órával kevesebbet kell aludnom és havonta egy éjszakát nem is alszok november óta és teljesen energiával teli életet élek.
Őszességem 1,5 év alatt a felére csökkent, ezt a fodrászom (a feleségem) és egy ismerősöm is észrevette.
Már nem zsíros a bőröm, ez is az egyik nagy problémáim közé tartozott. Teljesen selymes, száraz bőröm van. Azt ugye tudnunk kell, hogy a bőr az egyik méregtelenítő szerv ahol a test kiadja a mérgeket. Ez izzadásban, zsírban vagy pattanásokban jelenik meg. Az előbbiek miatt mindíg szenvedtem. Azok az emberek, akik állandóan izzadnak, nyirkos a tenyerük és zsíros a bőrük és hajuk állandó méregtelenítést végeznek, az ő szervezetük szinte képtelen pihenni. Ezért is van szükségük több óra alvásra.
Már semmi influenza és hasonló civilizációs betegségek nem terhelnek.
Legyünk őszinték, ha másfél év alatt az ember ilyen változásokat tapasztal a szervezetében, vissza tud térni a főtt és sült ételekhez?  Nemhiszem. És még nem írtam le az összes változást, amiket tapasztaltam. És hiszem, hogy voltak olyan számomra ismeretlen káros folyamatok is a szervezetemben, amiről nem tudtam, amik pár év múlva kibuktak volna, de most már azok is visszahúzódtak és eltűntek, vagy el fognak tűnni rövid időn belül. Nem kell azzal foglalkoznom, hogy a szervezetem hogyan gyógyítsa önmagát, csak rá kell hagynom, hogy tegye, ennyi az egész.
A nyers étel Istentől kapott élelem, mert azt Ő teremtette, ott van a természetben úgy, ahogy megteremtette. Nem kell megváltoztatni a szerkezetét, sem hővel, sem kémiával! Minden úgy csodálatos, ahogy megtalálható a bolygón.

Éljünk természetes életet!

Most már látom, hogy csak ez az út az ami járható a számomra.

Az oldal látogatóinak száma 2011 Nov 9-től:

Ajánlom figyelmedbe a következő bejegyzéseimet is:

A csírák fontossága

Érdekességként írom le,

hogy az egészséges emberi szervezetnek 70 MHz a rezgésszáma.

Az ételek közül a csíráknak a legmagasabb a rezgésszáma 150-250 MHz,

a főtt és sült ételeknek 50MHz,

a vitaminok és étrend kiegészítők 10 MHz, a

bontott hűtőpultban kapható csirkének 5 MHz.

A rákos sejtek 40MHz körül rezegnek.

Ezeket az értékeket a Kirlián fotók szépen láthatóvá teszik, keressetek utána, ha nem hiszitek...

Dr. Zelenyák János - Gyógynövények hatása és használata

Gyógynövényes blog bejegyzéseimben sokszor fogok idézni egy Lekéri plébános, Dr. Zelenyák János - Gyógynövények hatása és használata című könyvéből, mert a könyv 1908-ban került kiadásra. Ebben a 349 oldalas könyvben (igen, a dátumot sem írtam el és a lapok számát sem) több generáció tudása található, viszont a mai modern betegségekről nincs semmi, mivel ezek még akkor nem léteztek, ilyenek pl. a stressz, koleszterin probléma, visszér, allergia, influenza, és még sorolhatnánk…

A könyvben nem akármilyen forrásokból merít:

Dr. Csapó József: Új füves és virágos magyar kert. Pozsony, 1775
Dr. nedlici Vali Mihály: Házi orvos. 1797
Csurgay Kálmán: Gyógyszerészeti Szakkönyv. Budapest, 1883 - Eggenberger kiadása.
Dr. Feichtinger Sándor: Esztergom megye és környékének flórája. Esztergom, 1899

Összesen 23 forrásból és az akkor élő füves emberektől gyűjtötte össze az információkat…

Ezek után merje valaki azt mondani, hogy a gyógynövények tudománya új keletű és ne használjuk őket!